Абе сигурен съм , че майстор Георги ще я направи по хубава даже , таланта на всеки човек е дар от Бог , ако се съмнява някой да му види лулите - божествени са , ама този шведа е вложил част от душата си в нея , тя си е завършена класика . Ти си пич , имаш най голямата колекция скъпи лули в БГ с нетърговска цел , можеш да си вземеш всичко , да не говориим че ти каза че чакат на опашка като наложници в харем .
Утре ще ти се припуши голямо огнище , и някак си съм почти сигурен ,че ще бъде точно тази лула и ще съжаляваш . Обикновенно така става и въпроса ами ако .. ще те нерви . Не че нямаш други големи лули ама той Гец докато я преработи и нараво ще ти врътне една нова без да я оперира тая .
Аз работя с рьцете си и знам , че някой път преработването на нещо е даже по трудоемко и сложно отколкото да направиш ново .
Пък и после няма да е оригинал на Скандинавски майстор а съвместен проект , шведско - български .
За мен тия неща си имат дух и душа , затова си купувам стари лули , чистя ги и ги връщам към живот , някой го правят с коли други с друго . Усещането е невероятно .
Затова аз примерно не мога да отрежа лула на чужд или пък особено наш майстор , колкото и да ми се иска да я променя , не че имат нужда от промяна, те са си перфектни , но просто от уважение . Със серийните и правени на струг неща е вече друго , ама фрееханд бутиковите са си лично творчество и моделите даже за мен са интелектуална собственост . Също не бих направил и имитация на лула на наш майстор . все едно да ида у тяхи да я взема . Ама това са мой разсъждения де да не ви натоварвам нещо , ако е за функционалност - банцига , лентов шлайф ,нов сандбласт,цвят и на кечето с карнауба и става по убава от новата . Ама като гледам тия скандинавци какви рустикаций правят , то да те е жал да я резнеш , все едно на някой пръста или нещо друго да му отрежеш .