kalin andreev
|
|
« -: Януари 02, 2015, 02:25:20 » |
|
|
|
« Последна редакция: Януари 05, 2015, 06:42:21 от ozzy »
|
Активен
|
|
|
|
kalin andreev
|
|
« Отговор #1 -: Януари 02, 2015, 02:27:08 » |
|
|
|
« Последна редакция: Януари 05, 2015, 06:47:37 от ozzy »
|
Активен
|
|
|
|
|
balkan boy
|
|
« Отговор #3 -: Януари 02, 2015, 02:45:39 » |
|
Калине, ти изби рибата. Много яко.
|
|
|
Активен
|
Бриара е за гъзария,кочана е за кеф.!
|
|
|
kalin andreev
|
|
« Отговор #4 -: Януари 02, 2015, 02:54:21 » |
|
Никита това за мен е върха в човъркането на дървото.Ако ви е интересно на дълго и на широко мога да ви разказвам....
|
|
|
Активен
|
|
|
|
pinhead
|
|
« Отговор #5 -: Януари 02, 2015, 02:59:47 » |
|
Е айде де, виртуален ченгел ли да извадя? Сподели нещо за тия корита - кви са, що са, как ги правиш - сглобяваш готови модели, или сам изработваш и най-малкия детайл... Няма да ни досадиш, не се притеснявай!
|
|
|
Активен
|
Life is a waste of time, and time is a waste of life. Get wasted all the time, and you'll have the time of your life! ― Billy Connolly
|
|
|
kalin andreev
|
|
« Отговор #6 -: Януари 02, 2015, 03:53:19 » |
|
Корабо моделизма има няколко класа.Конкретно моя е "С" и при него всичко се изработва он нулата.Вземаш дънер от стара круша и започваш да дялаш.Крушата е най-благодатната дървесина в нашия занаят.Твърдо без ясно изразен фладер, което е ключово за моделите.За палубата се използва дъб или друго по светло дърво.Презумпцията е всичко да е правдоподобно.На платноходите всеки ден се е миело дека и заради това е бил доста по бял.Чемшира е другата ключова дървесина, ако има дърворезби и абаноса за подчертаване на котраст, ако е нужен.Всеки един елемент е изработен от нищото, включително въжетата се плетат.За целта ти трябва само чертеж, на действително съществувал кораб.Има 2-3 издателства, които го правят.Информация черпят или от библиотеките(да незабравяме, че бюрокрацията в западна европа е на 1000 години) или от подводните археолози.Има няколко кораба извад2ни от морето и напълно възстановени.Най- впечатляващ е шведския Васа.Музеят е във Стокхолм и е задължително да се види.Има си световна организация NAVIGA и тя през година редува европейско и световно първенство.Конкретния кораб е с бронзов и сребърен медал от няколко европейски и световно първенство.
|
|
« Последна редакция: Януари 05, 2015, 06:53:13 от ozzy »
|
Активен
|
|
|
|
socrat_bg
|
|
« Отговор #7 -: Януари 02, 2015, 03:54:34 » |
|
Красивооо Браво Предполагам сам всичко прави Имам познат който има такова хоби , един модел го прави 6месеца до 1 година зависи от сложността
|
|
|
Активен
|
|
|
|
kalin andreev
|
|
« Отговор #8 -: Януари 02, 2015, 03:55:57 » |
|
Другото много важно нещо е да имаш литература как са се правели нещата.Всичко трябва да е едно към едно.Абсолютно никаква импровизация.
|
|
« Последна редакция: Януари 05, 2015, 06:53:47 от ozzy »
|
Активен
|
|
|
|
kalin andreev
|
|
« Отговор #9 -: Януари 02, 2015, 04:02:24 » |
|
Сократ под 3 години е много трудно да извадиш музейно качество.Само стъкмяването на такелажа(ще рече въжетата) отнема половин година всекидневно човъркане.
|
|
|
Активен
|
|
|
|
Десислав Гечев
|
|
« Отговор #10 -: Януари 02, 2015, 04:16:48 » |
|
Другата ми краста.Сърбежа е голям.
Респектиран съм от "крастата" ти !!!
|
|
|
Активен
|
|
|
|
kalin andreev
|
|
« Отговор #11 -: Януари 02, 2015, 04:18:24 » |
|
И аз от твоята
|
|
|
Активен
|
|
|
|
iivetsa
|
|
« Отговор #12 -: Януари 02, 2015, 06:29:42 » |
|
Чудесна работа,нямам думи !
|
|
|
Активен
|
|
|
|
rusen plovdiv
|
|
« Отговор #13 -: Януари 02, 2015, 08:11:31 » |
|
Евала каквото и да кажа е бледо . Просто иска се голямо търпение и и сръчност , за да го направиш това корабче . Браво , наистина е невероятно . Извинявай за тъпия въпрос , това шхуна ли е . Вено текелажа е много сложен и е плетен на ръка . Леле страшен е кораба направо , евала .
|
|
« Последна редакция: Януари 02, 2015, 08:16:30 от rusen plovdiv »
|
Активен
|
|
|
|
kalin andreev
|
|
« Отговор #14 -: Януари 02, 2015, 10:06:56 » |
|
Шхуна, шхунер, все тая.
|
|
|
Активен
|
|
|
|
|