Не виждам общото между руски джобен саат, френска чикия, китайски копчета за ръкавели и английска лула.
А пропо гейщината, също никаква гейщина не лъха от конпозицята. Саата е буржоазен благороден синвол, чикията селски символ, копчетата аристократичен такъв, лулата... е, лулата е смес символизиращ индустриалния маркетинг (заради точицата) и контемплативното изкуство на интровертната мисъл. Тури и един айфон и ще имаш историята на човечеството в една картинка.
Едит: В конпозицията се наблюдава също така конфликт между агресията изкарана на преден план чрез чикията и мира забутан като второстепенен чрез лулата. Чрез тази си творба от късния период автора ни прецтавя вечния конфликт на агресивния отпор към външните влияния които навреждат поетичната натура, и стремежа към вътрешен мир и еквилибриум, който е на заден план, като между тези две крайности се наблюдава склонността към изящество и точност.
Този период на автора се отличава с особенно творческо вдъхновение